Dlaczego powstało biuro rachunkowe BilanseXpert?
Świat biznesu wciąż się zmienia, dlatego stawiamy na efektywność, optymalizację i bezpieczeństwo, które mają na celu zwiększać zyski naszych klientów.
Kim jesteśmy
Sylwia Więckiewicz – Prezes zarządu
Sylwia pełni funkcję prezesa zarządu i od pięciu lat świadczy kompleksowe usługi księgowe dla swoich klientów. Ma ona też doświadczenie w kontrolingu finansowym. Swoją zawodową ścieżkę rozpoczęła kilkanaście lat temu, zdobywając doświadczenie w działach księgowości dwóch dużych korporacji, gdzie miała okazję zajmować się zarówno codziennymi aspektami księgowości, jak i bardziej złożonymi zagadnieniami finansowymi. Sylwia ukończyła studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, ze specjalizacją w zakresie prawa podatkowego oraz rachunkowości, co zapewniło jej solidne fundamenty teoretyczne i praktyczne w obszarze, w którym obecnie się specjalizuje.
Jej głęboka wiedza, poparta latami doświadczeń, pozwala skutecznie wspierać klientów w zarządzaniu finansami oraz w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych. Sylwia z dużym zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy, stawiając na indywidualne podejście do każdego klienta oraz nowoczesne rozwiązania informatyczne, które ułatwiają codzienną obsługę księgową.
Daniel Jamróz – Prokurent, wspólnik
Daniel jest prokurentem i wspólnikiem w firmie. Ukończył studia podyplomowe z zakresu audytu i kontroli wewnętrznej. Posiada wieloletnie doświadczenie w controllingu, a od 6 lat prowadzi założoną przez siebie firmę działającą w branży wynajmu krótkoterminowego. Pasjonuje się w optymalizacją procesów biznesowych w małych firmach.
Nasze biuro
Nasze biuro jest dostosowane do potrzeb zmieniającego się rynku stanowi dla nas kluczowy element w utrzymaniu konkurencyjności. Jesteśmy fanami nowych technologii i automatyzacji biznesu, widząc w nich nie tylko narzędzia ułatwiające codzienną pracę, ale także klucz do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe oraz budowania trwałych relacji z klientami.
Profesjonalizm
Kilkanaście lat doświadczenia i wiedzy zdobytej w trakcie prowadzenia księgowości dla klientów
Optymalizacja kosztów
Duże doświadczenie pozwala nam doradzić klientowi w celu optymalizacji kosztów w prowadzonej działalności
Wiedza i praktyka
Szeroka wiedza oraz specjalizacja w prowadzeniu Ksiąg Rachunkowych dla spółek z o. o.